Besplatna isporuka za sve porudžbine iz Srbije preko 3.000 din

Isporuka


Ovde možete saznati sve što Vas zanima u vezi isporuke Vaše porudžbine.

Ako poručim sada, kada će moja porudžbina biti poslata?

Sve porudžbine koje primimo danas pakujemo ih odmah i obično šaljemo prvog sledećeg radnog dana. Međutim, ako poručite pre podne, porudžbinu ćemo najverovatnije poslati istog dana. Ako poručite tokom vikenda, Vaša porudžbina će biti poslata u ponedeljak. Ukoliko ste odabrali PayPal kao način plaćanja, Vašu porudžbinu šaljemo nakon uspešne uplate.

Koliko treba vremena da porudžbina stigne na moju adresu?

Ukoliko je isporuka za Srbiju, od trenutka kada pošaljemo Vašu porudžbinu, ona stiže na Vašu adresu sledećeg radnog dana. Ako je isporuka za neku od zemalja regiona (Hrvatska, BiH, Slovenija, Crna Gora i Makedonija) porudžbina će stići na Vašu adresu u roku od 2 – 4 radna dana.

Šta ako porudžbinu ne primim sledećeg radnog dana?

Postoji mogućnost da Vas kurir nije pronašao na adresi, ili je zbog bilo kog drugog razloga došlo do kašnjenja u isporuci. U tom slučaju kurir će pokušati da Vam uruči porudžbinu i sledećeg dana. U svakom slučaju, ako dođe do kašnjenja u isporuci bilo bi dobro da nas kontaktirate kako bismo Vam, u dogovoru sa kurirskom službom, porudžbinu uručili što je pre moguće.

Koja je cena isporuke?

Tačnu cenu isporuke možete saznati tokom plaćanja, na Kasi, kada se obračuna koliko proizvoda poručujete i koja je adresa za isporuku. Ali ukoliko je isporuka za Srbiju, cena isporuke za jedan proizvod je 250 din, a ako je isporuka za neku od zemalja regiona (Hrvatska, BiH, Slovenija, Crna Gora i Makedonija), cena isporuke za jedan proizvod je 1.800 din (15 €).

Šta se dešava ako mi stigne oštećena porudžbina?

Pošto sve proizvode pažljivo pakujemo, bilo kakvo oštećenje nakon isporuke znači da je roba oštećena tokom same isporuke. U tom slučaju podnesite reklamaciju na stranici Garancija i mi ćemo Vam omogućiti zamenu oštećenog proizvoda ili refundirati vrednost porudžbine. Bitno je da odreagujete što pre i da nam napomenete da je porudžbina oštećena tokom isporuke.

Da li porudžbinu mogu platiti sa jedne adrese, a da bude isporučena na drugu?

Da. Potrebno je samo da tokom plaćanja, na Kasi, obeležite polje “Želite isporuku na drugu adresu?”.

Kako će paket biti upakovan? Da li nudite poklon pakovanja?

Svaki proizvod pakujemo tako da se primalac oseća kao da otvara poklon. Proizvod stavljamo u kvalitetnu drvenu kutiju, a za pakovanje koristimo još nekoliko pažljivo odabranih materijala tako da će Vaš paket izledati vrhunski dok ga budete otvarali Vi ili Vama draga osoba.

Imate pitanje u vezi isporuke na koje nismo dali odgovor?