Besplatna isporuka za sve porudžbine iz Srbije preko 3.000 din

Garancija


Ovde možete pročitati više o reklamacijama i našoj garanciji potpunog zadovoljstva.

Koja je Vaša politika u vezi reklamacija?

Mi nudimo garanciju potpunog zadovoljstva. Ako niste zadovoljni proizvodom, možete ga zameniti za drugi ili tražiti da Vam refundiramo vrednost porudžbine u roku od 14 dana od trenutka kada je porudžbina isporučena. Mi ne možemo nadoknaditi cenu isporuke ili bilo koje druge dodatne troškove.

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakovanju, neoštećen i bez tragova korišćenja. Ako je porudžbina bila oštećena kada ste je primili bitno je da odreagujete što pre i da nam prilikom podnošenja reklamacije napomenete da je porudžbina oštećena tokom isporuke.

Da li su proizvodi isti kao na slici? Šta ako mi se proizvod nakon prijema ne svidi?

Mi se maksimalno trudimo da uslikamo proizvode tako da na slici izgledaju identicno kao u prirodi. Ali boje na Vašem ekranu mogu da variraju, pa postoji mogućnost da proizvod koji primite ne izgleda isto kao na slici. Molimo Vas da nas u tom slučaju kontaktirate kako bismo rešili problem.

Kako da podnesem reklamaciju?

Reklamaciju možete podneti u formularu ispod. Bićemo Vam zahvalni ako nam dostavite što više informacija o razlozima Vaše reklamacije. Na sve reklamacije ćemo odreagovati u najkraćem mogućem roku.





IME i PREZIME *

BROJ PORUDZBINE *

RAZLOZI (opcionalno)

VRSTA POVRACAJA:
Zameni proizvodVrati proizvod

Imate pitanje u vezi garancije na koje nismo dali odgovor?